DZISIEJSZA PREMIERA ALBUMU:

TEMPLE OF THE BEAST

GEMINIAN ARCANA MLP

Aktualności



Najnowsza recenzja

Sovereign

Altered Realities
Co za debiut! Jestem absolutnie zauroczony tym co zaserwowała ta norweska ekipa i absolutnie nie dziwię się, że Dark Descent nie zwlekała z kontraktem. Dotychczasowe doświadczenie muzyków Sovereign w takich kapelach jak m.in. Nocturnal Breed, czy Execration na pewno pozwala oczekiwać kompozy...

Aktualności

  • Eucharist (se) - klip do tytułowego kawałka z powrotnej płyty "I am the Void", premiera w marcu

    2022-01-29

    25 marca nakładem Helter Skelter Productions (dystrybuowaną i firmowaną przez Regain Records) ukazuje się powrotny, trzeci album szwedzkich dinozaurów melodyjnego grania (teraz zdecydowanie bardziej black niż death metalowego) - Eucharist zatytułowany "I am the Void". Zespół udostępniał już z niego utwory "Shadows" i "Mistress of Nightmares", a teraz możemy zobaczyć klip do trwającego prawie 10 minut kawałka tytułowego:

     

    Cały album zawiera 12 utworów i trwa aż 77 minut. Zespół pracował nad nim już od 2016 roku, gdy myśl o zreformowaniu Eucharist zakiełkowała w głowach wokalisty i gitarzysty Markusa Johnssona i pałkera Daniela Erlandssona po koncercie powrotnym w szwedzkim Varberg. Jak opowiada Markus: "Chcieliśmy stylistycznie pójść w mroczniejsze rejony, zarówno pod względem tekstowym, jak i muzycznym – coś, czego zawsze chodziło mi po głowie. Daniel ostatecznie doszedł do wniosku, że jego zainteresowania rozmijają się z tą wizją i chciał wyjść z projektu, ale do tego czasu album został mniej więcej nagrany. Tym razem napisałem wszystkie teksty, a także stworzyłem całą muzykę, z wyjątkiem kilku riffów Daniela, który pomógł też przy niektórych strukturach utworów."

    Podczas gdy death metalowy rdzeń z dawnych czasów pozostał, duch black metalu o skórzanych skrzydłach unosi się ponad "I am the Void", nadając nowy wymiar muzyce Eucharist - znajomy, ale jednak obcy. Nowa płyta to zdecydowana przemiana stylistyczna Eucharist, będąc jednak tak samo wciągającą i dynamiczną jak ich klasyczne albumy z lat 90.

    Jak kontynuuje Markus: "Płyta leżała przykryta kurzem i obawami przez kilka lat – od początku 2016 roku do grudnia 2020 roku. Ale zebrałem się w garść i pod koniec 2019 roku wysłałem cały album Perowi Gyllenbäck z Regain Records. Rok ciszy minęło, a w grudniu 2020 r. Per skontaktował się ze mną i powiedział "Zróbmy ten album!" Obaj byliśmy gotowi i tego dnia zdecydowałem, że od teraz chcę prowadzić ten wyścig sam. Pomyślałem, że zawsze byłem główną siłą twórczą Eucharist razem z Danielem, więc nie widziałem żadnych problemów z samotnym kontynuowaniem biegu. Daniel powiedział też, że gdybym chciał, zawsze mógłbym użyć nazwy zespołu i sam wydać album. Tak też się stało. Od teraz będę robił twszystko sam i we własnym stylu . Chcę tworzyć muzykę i nagrywać albumy i będę to robił tak długo, jak ktoś wyda te rzeczy, ponieważ czuję twórczą pasję".

    Na nowym albumie do Johnssona dołączył perkusista Marduk Simon "Bloodhammer" Schilling, uznawany już za oficjalnego członka Eucharist.

    Pełna lista utworów na "I am the Void"
    1. Shadows
    2. A Vast Land of Eternal Night
    3. Goddess of Filth (Tlazolteotl)
    4. In the Blaze of the Blood Red Moon
    5. Mistress of Nightmares
    6. Queen of Hades
    7. Nexion
    8. Where the Sinister Dwell
    9. In the Heart of Infinity
    10. Lilith
    11. Darkness Divine
    12. I am the VoidMORE

     

    www.facebook.com/eucharistsweden
    www.helterskelterproductions.se
    www.facebook.com/helterskelterproductions
    www.regainrecords.bandcamp.com

    Dodał: Olo
    Źródło: Regain Records

    EucharistHelter Skelter ProductionsRegain Records

Najnowsza recenzja

Sovereign

Altered Realities
Co za debiut! Jestem absolutnie zauroczony tym co zaserwowała ta norweska ekipa i absolutnie nie dziwię się, że Dark Descent nie zwlekała z kontraktem. Dotychczasowe doświadczenie muzyków Sover...

Najnowszy wywiad

Epitome

...co do saksofonu to był to przypadek całkowity. Bo idąc coś zjeść do miasta napotkaliśmy kolesia który na ulicy grał na saksofonie. Zagadałem do niego żeby nagrał nam jakieś partie i zgodził się. Oczywiście nie miał pojęcia na co się porwał, do tego komunikacja nie była najlepsza, bo okazał się być obywatelem Ukrainy i język polski nie był dobry albo w ogóle go nie było...