Aktualności



Najnowsza recenzja

Deamoniac

Visions of the Nightside
Trzeci album włoskiej death metalowej ekipy złożonej z byłych muzyków nieco bardziej znanego wszystkim Horrid. Tutaj, zafascynowani starą Szwecją oddają się całkiem przyjemnemu, brutalnemu mieleniu w bardzo surowej oprawie brzmieniowej (chyba nawet bez masteringu) co powinno przypaść do ...





Aktualności

  • Legenda noise - Brighter Death Now na dwóch koncertach w Polsce

    2017-09-06

    W grudniu, w naszym kraju zobaczyć będzie można na dwóch koncertach Brighter Death Now - czyli kultowy już, solowy projekt Rogera Karmanika, szefa legendarnej Cold Meat Industry. Towarzyszyć im będą - australijski Kollaps, oraz krajowy Gazawat, które dzień wcześniej zagrają też we Wrocławiu. Rozpiska i stosowne linki poniżej:

    7 grudnia - Wrocław, Carpe Diem (Kollaps + Gazawat + Krew Z Kontaktu)
    www.facebook.com/events/164314867458740/ 

    8 grudnia - Warszawa, Pogłos (Brighter Death Now + Kollaps + Gazawat + Centralia)
    www.facebook.com/events/142388859690856/ 

    9 grudnia - Kraków, Warsztat (Brighter Death Now + Kollaps + Gazawat)
    www.facebook.com/events/356818038084753/

    Bilety w cenie 25/35 zł (Poniżej 18 roku życia: free).

    Przedsprzedaż: goingapp.pl/evt/1059450/brighter-death-now-kollaps-gazawat-centralia

     

    BRIGHTER DEATH NOW (Szwecja)
    Brighter Death Now to solowy projekt Rogera Karmanika, założyciela szwedzkiej wytwórni płytowej Cold Meat Industry, prezentującej szeroką gamę wykonawców takich gatunków muzycznych jak death industrial, power electronics czy dark ambient. Muzyka Brighter Death Now to radykalna realizacja death industrialu, pełna białego szumu w stylu Whitehouse, wypełniona kipiącymi repetycyjnymi frazami i mroczną materią dźwiękową. Wczesne albumy projektu były głównie instrumentalne i zorientowane na wytworzenie szczególnej atmosfery, podczas gdy obecne nagrania są już pełne wykrzyczanych wokaliz, przesterowanych do granic możliwości zrozumienia. Tematyka, wokół której obraca się Karmanik w swojej twórczości muzycznej, skupia się na mrocznych obszarach psychiki, ekstremalności ludzkich zachowań, człowieczeństwie doprowadzonym do granicy rozpadu, analizie zachowań patologicznych. (industrialart.eu/wroclaw-industrial-festival/)
    tescogermany.bandcamp.com/album/payback
    tescogermany.bandcamp.com/album/with-promises-of-death

    KOLLAPS (Australia)
    Industrial/Noise z Melbourne. Bas, perkusja, przenikliwy wokal i recykling każdego złomu który wpadnie im w ręce. Jesienią ruszają w długą trasę po europie promującą ich nowy album, SIBLING LOVERS, wydany nakładem Trait Records i Silken Tofu. O nowym albumie mądrzy ludzie piszą następująco:
    "The band’s distinctive jarring textures and crude tones are created using re-appropriated waste materials like scrap metal, raw plastics and steel beams. For the band, this isn’t an empty gesture to the industrial genre, it’s a way to literally use the detritus of postmodern society against itself. The band also subvert convention by bypassing the desk and running their vocals directly through amplifiers, thereby injecting a hint of their live intensity into the recording. The overall effect is again of contrast- the band’s raw, provocative voice is amplified by the record’s subtly confident production. Conceptually, Sibling Lovers follows Heartworm’s exploration of a societal sickness that manifests itself in the debasement of the individual soul."
    traitrecords.bandcamp.com/album/sibling-lovers
    www.youtube.com/watch?v=KD54l7q59LA
    www.youtube.com/watch?v=YkA6IEv2kzg

    Dodał: Olo
    Źródło: Southern Discomfort

    Southern DiscomfortBrighter Death NowRoger KarmanikCold Meat IndustryKollapsGazawatCentraliaKrew Z Kontaktu


Najnowsza recenzja

Deamoniac

Visions of the Nightside
Trzeci album włoskiej death metalowej ekipy złożonej z byłych muzyków nieco bardziej znanego wszystkim Horrid. Tutaj, zafascynowani starą Szwecją oddają się całkiem przyjemnemu, brutalnemu m...





Najnowszy wywiad

Epitome

...co do saksofonu to był to przypadek całkowity. Bo idąc coś zjeść do miasta napotkaliśmy kolesia który na ulicy grał na saksofonie. Zagadałem do niego żeby nagrał nam jakieś partie i zgodził się. Oczywiście nie miał pojęcia na co się porwał, do tego komunikacja nie była najlepsza, bo okazał się być obywatelem Ukrainy i język polski nie był dobry albo w ogóle go nie było...