ANGELCORPSE

Zasada tworzenia tematu - NAZWA ZESPOŁU + ewentualnie tytuł płyty lub inna treść jeżeli coś chcemy dodać.

Moderatorzy: Nasum, Heretyk, Sybir, Gore_Obsessed

Regulamin forum
Tematy związane tylko z jednym zespołem lub jedną płytą. Wszelkie zbiorcze typu "América Latina Metal" lub "Najlepsza polska płyta thrash" itp. proszę zakładać w dziale "Dyskusje o muzyce metalowej"
ODPOWIEDZ
markiz666
postuje jak opętany!
Posty: 558
Rejestracja: 03-01-2011, 00:35

Re: ANGELCORPSE

03-09-2025, 09:56

Mocno oczekuję na debiut Malefic Throne :praypepe:
Soundterror
postuje jak opętany!
Posty: 661
Rejestracja: 29-06-2021, 15:15

Re: ANGELCORPSE

03-10-2026, 09:20

Pete:
"FYI
I am sick of people contacting guys that were in my bands for permission to use MY music.
I am sick of them using my bands, my name, and my talent as a platform for their boring, substandard, poorly written and irrelevant bands.
If you contact anyone but me to ask permission to utilize my songs I will automatically DENY the right for you to use anything.
I am done with being nice to all these user sons of bitches.

Attached are the copies of my trademarks for Order From Chaos and Angelcorpse.

BTW
I am writing a book about my experiences in the scene. I will OUT everyone’s usery, faggotry and degeneracy.
Fuck you all
Pete"
Obrazek

Obrazek
olgims
rasowy masterfulowicz
Posty: 2517
Rejestracja: 06-09-2010, 23:25

Re: ANGELCORPSE

03-10-2026, 09:55

"BTW
I am writing a book about my experiences in the scene. I will OUT everyone’s usery, faggotry and degeneracy.
Fuck you all
Pete"
:super:

Brawo dla Piotrka za zero kompromisów i słusznie, że nie pozwala rozwadniać swojej twórczości bandzie jakiś przypadkowych pedałów.
"Hostis Dei, pietatis, et misericordiae"
-Werner von Urslingen

I laugh as I cast the first stones at Christ
Soundterror
postuje jak opętany!
Posty: 661
Rejestracja: 29-06-2021, 15:15

Re: ANGELCORPSE

03-10-2026, 11:12

olgims pisze: ↑
03-10-2026, 09:55
"BTW
I am writing a book about my experiences in the scene. I will OUT everyone’s usery, faggotry and degeneracy.
Fuck you all
Pete"
:super:

Brawo dla Piotrka za zero kompromisów i słusznie, że nie pozwala rozwadniać swojej twórczości bandzie jakiś przypadkowych pedałów.
Szkoda, ze czesto jego decyzje cenzuruje zona czego bylem swiadkiem i nie moglem uwierzyc w to co widze. Czyli cenzurowanie wypowiedzi podczas wywiadu i ich obgadywanie na ucho.
szczylun
rasowy masterfulowicz
Posty: 2704
Rejestracja: 20-02-2018, 23:15

Re: ANGELCORPSE

03-10-2026, 11:27

Soundterror pisze: ↑
03-10-2026, 11:12
olgims pisze: ↑
03-10-2026, 09:55
"BTW
I am writing a book about my experiences in the scene. I will OUT everyone’s usery, faggotry and degeneracy.
Fuck you all
Pete"
:super:

Brawo dla Piotrka za zero kompromisów i słusznie, że nie pozwala rozwadniać swojej twórczości bandzie jakiś przypadkowych pedałów.
Szkoda, ze czesto jego decyzje cenzuruje zona czego bylem swiadkiem i nie moglem uwierzyc w to co widze. Czyli cenzurowanie wypowiedzi podczas wywiadu i ich obgadywanie na ucho.
...taki kozak, a taki pantofel...ale najważniejsza muzyka...
Awatar użytkownika
DST
zahartowany metalizator
Posty: 3502
Rejestracja: 23-12-2010, 23:02

Re: ANGELCORPSE

03-10-2026, 11:43

Soundterror pisze: ↑
03-10-2026, 09:20
Pete:
"FYI
I am sick of people contacting guys that were in my bands for permission to use MY music.
I am sick of them using my bands, my name, and my talent as a platform for their boring, substandard, poorly written and irrelevant bands.
If you contact anyone but me to ask permission to utilize my songs I will automatically DENY the right for you to use anything.
I am done with being nice to all these user sons of bitches.

Attached are the copies of my trademarks for Order From Chaos and Angelcorpse.

BTW
I am writing a book about my experiences in the scene. I will OUT everyone’s usery, faggotry and degeneracy.
Fuck you all
Pete"
Obrazek

Obrazek
Brzmi jakby dupsko bolało, że Palubicki, Longstreth, całe Revenge działa, a on się z każdym rozszedł. Oczywiście nie musi tak być jak mówię, kto wie co się tam odjaniepawliło, choć o tej żonie już słyszałem wcześniej.
Co jak co, aktywność jego na scenie to KVLT
Soundterror
postuje jak opętany!
Posty: 661
Rejestracja: 29-06-2021, 15:15

Re: ANGELCORPSE

03-10-2026, 12:19

Najwidoczniej ciezko sie z nim, znaczy z jego żoną, wspolpracuje. Zreszta - ludzie z ktorymi gral nadal nagrywaja swietne rzeczy. W rozmowach, byli czlonkowie AC, czyli Gene i John mowili, ze nie ma szans na powrot kapeli, a dokladniej mowiac, na wspolprace z Pete. Szkoda.
ODPOWIEDZ