Wazne pytania

masz pytanie? szukasz odpowiedzi?

Moderatorzy: Heretyk, Nasum, Sybir, Gore_Obsessed, ultravox

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Żułek
mistrz forumowej ceremonii
Posty: 8216
Rejestracja: 10-07-2013, 15:43
Lokalizacja: from hell

Re: Wazne pytania

26-08-2015, 18:04

TheDude pisze:^ Każdy pije jak lubi a jak nie wie jak lubi to pije jak umie ! ! ;)
A jak nie pije bo nie umie to co wtedy? ;)
Mocarne knury w butach biegają po lesie z połówkami melona na głowach wykrzykując pod adresem maciory jestem chomikiem z azbestu.

memberlist.php?mode=&sk=d&sd=d#memberlist
Awatar użytkownika
TheDude
zahartowany metalizator
Posty: 4561
Rejestracja: 23-03-2011, 00:43

Re: Wazne pytania

26-08-2015, 18:12

^ To może trzeba się wówczas zastanowić jak się nauczyć tak żeby to lubić ?!
Awatar użytkownika
Żułek
mistrz forumowej ceremonii
Posty: 8216
Rejestracja: 10-07-2013, 15:43
Lokalizacja: from hell

Re: Wazne pytania

26-08-2015, 19:44

korepetycje !!!
Mocarne knury w butach biegają po lesie z połówkami melona na głowach wykrzykując pod adresem maciory jestem chomikiem z azbestu.

memberlist.php?mode=&sk=d&sd=d#memberlist
Awatar użytkownika
TheDude
zahartowany metalizator
Posty: 4561
Rejestracja: 23-03-2011, 00:43

Re: Wazne pytania

26-08-2015, 20:41

Obrazek

Obrazek

Szkoda, że ci oto zacni korepetytorzy już raczej nie nauczą osobiście nikogo. Tylko filmy szkoleniowe zostały :)
Awatar użytkownika
manieczki
Biały Weteran Forume Tańczący na Kurhanach Wrogów
Posty: 12171
Rejestracja: 25-07-2010, 03:07

Re: Wazne pytania

26-08-2015, 21:55

tw bolek jeszcze zyje i moze nauczyc (dziesiec tysi za wyklad)
http://krucjatarozancowazaojczyzne.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
Awatar użytkownika
maciek z klanu
mistrz forumowej ceremonii
Posty: 10322
Rejestracja: 23-12-2008, 22:34

Re: Wazne pytania

27-08-2015, 08:00

TheDude pisze:img]http://culture.pl/sites/default/files/i ... _49266.jpg[/img]

Obrazek

Szkoda, że ci oto zacni korepetytorzy już raczej nie nauczą osobiście nikogo. Tylko filmy szkoleniowe zostały :)
Niektorzy w tym temacie nie widzieli tego filmu :) to co wrzucasz bez podpisu? :)))))))))))
Adrian696 pisze:nie, BURZUM jest emo ;)
Jestem Maciek, szukam klanu.
Awatar użytkownika
manieczki
Biały Weteran Forume Tańczący na Kurhanach Wrogów
Posty: 12171
Rejestracja: 25-07-2010, 03:07

Re: Wazne pytania

31-08-2015, 16:53

Dokąd tupta nocą jeż?


I kolejne: jak to jest, ze wyslali kiedys (dawno temu) w kosmos statki z technika rozwinieta na poziomie troche powyzej commodore 64,a teraz jebany kurwa w dupe mac telefon z androidem muli posiadajac 1/2gb RAMU? NO KURWA JAK.
http://krucjatarozancowazaojczyzne.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
Awatar użytkownika
Slahvertsken
świeżak
Posty: 9
Rejestracja: 21-07-2015, 22:35

Re: Wazne pytania

31-08-2015, 23:17

manieczki pisze:Dokąd tupta nocą jeż?
Tutaj masz odpowiedź. Polecam zwrócić szczególną uwagę na to, co mówi w 9 sekundzie. Ale i tak obejrzyj całość i wyciągnij logiczne wnioski.
manieczki pisze:I kolejne: jak to jest, ze wyslali kiedys (dawno temu) w kosmos statki z technika rozwinieta na poziomie troche powyzej commodore 64,a teraz jebany kurwa w dupe mac telefon z androidem muli posiadajac 1/2gb RAMU? NO KURWA JAK.
Tak, że statki nie były masowymi produktami nastawionymi wyłącznie na zysk, tylko narzędziami służącymi do przeprowadzania misji i badań w najtrudniejszym możliwym środowisku. Nie mogły być więc wykonane na odpierdol i musiały działać, nawet jeśli ich zbudowanie i zaprojektowanie pochłaniało więcej pieniędzy, niż odległości które musieli pokonać. Ale nawet i to nie zawsze się udawało. Poczytaj o Apollo 13 i naziemnych testach lądownika księżycowego przez Armstronga. W czasach dzisiejszych to niemniej istotne rzeczy i również są projektowane najlepiej jak się da, więc nie miej obaw, że się pod tym względem cofamy, bo jak niedawno miałeś okazję się przekonać New Horizons przesłało dane dotyczące Plutona, a 10 lat temu próbnik Huygens dotyczące Tytana (choć spora część zdjęć i tak nie dotarła). Porównaj to z radzieckim Programem Mars. Więc jak widzisz - jest bdb OK. Telefony z Androidem różnią się tym, że są robione głównie po to, żeby wyssać z Ciebie i ze mnie jak najwięcej szmalu, więc mimo rozwiązań technologicznych dobrze Tobie znanych, są projektowane tak, żebyś jak najszybciej wypierdolił do szafki stary i kupił nowy i jak najszybciej przekazał kolejny plik wirtualnej gotówki na ich konto. Przyczyniają się chociażby do tego aktualizacje spowalniające system, które prowadzą do w.w. schematu, do którego chcąc nie chcąc, musisz się stosować.
Awatar użytkownika
Riven
Biały Weteran Forume Tańczący na Kurhanach Wrogów
Posty: 16721
Rejestracja: 27-05-2004, 11:15
Lokalizacja: behind the crooked cross
Kontakt:

Re: Wazne pytania

31-08-2015, 23:28

Po pierwsze, nie musisz, po drugie gowno prawda, Android z wersji na wersje jest coraz lepiej optymalizowany - najwiekszym przelomem bylo przejscie z Dalvik na ART. Najnowsza wersja jest mniej obciazajaca dla sprzetu niz starsze (przede wszystkim mniejszy memory footprint samego systemu) i teoretycznie moze sprawnie dzialac na znacznie slabszym sprzecie niz dotychczas, stad Android One. Inna kwestia sa nakladki samsunga czy lg, ale to nie jest w gestii developerow androida. Dla przykladu, potezny parametrowo galaxy s6 chodzi kijowo i zdycha przy niewielkiej ilosci aplikacji, bo jest zawalony niepotrzebnym badziewiem. stad telefon sprzed 2 lat z duzo gorszymi parametrami bedzie smigal znacznie lepiej na czystym osie. Nie ma tu zadnego spisku spod znaku 'planned obsolescence', tylko nieudalnie napisany i przeladowany soft producenta telefonu - ale, znow, to nie jest kwestia androida jako systemu operacyjnego. Jesli chodzi o ogolna wydajnosc i plynnosc to nie potrzeba juz wcale duzo szybszego hardware'u. Przykladem tego jest zreszta apple, ktorego telefony nie sa zadnymi demonami predkosci, ale dzieki dobrej optymalizacji i pisaniu softu wprost pod konkretny hardware, chodza bardzo ladnie.

Pierwsza czesc posta natomiast bdb - optymalizacja pod katem konkretnych rozwiazan daje zajebiste efekty. Bardziej przyziemny przyklad tego to konsole, ktore obiektywnie nie sa jakies ultraszybkie, ale dzieki optymalizacji pod konkretne zastosowania daja swietna wydajnosc graficzna etc - PC-y sa natomiast bardziej uniwersalne i stad dobra wydajnosc wymaga wiecej mocy obliczeniowej.

Po trzecie bdb sygnaturka.
this is a land of wolves now
Awatar użytkownika
manieczki
Biały Weteran Forume Tańczący na Kurhanach Wrogów
Posty: 12171
Rejestracja: 25-07-2010, 03:07

Re: Wazne pytania

31-08-2015, 23:48

Slahvertsken pisze:
manieczki pisze:Dokąd tupta nocą jeż?
Tutaj masz odpowiedź. Polecam zwrócić szczególną uwagę na to, co mówi w 9 sekundzie. Ale i tak obejrzyj całość i wyciągnij logiczne wnioski.
manieczki pisze:I kolejne: jak to jest, ze wyslali kiedys (dawno temu) w kosmos statki z technika rozwinieta na poziomie troche powyzej commodore 64,a teraz jebany kurwa w dupe mac telefon z androidem muli posiadajac 1/2gb RAMU? NO KURWA JAK.
Tak, że statki nie były masowymi produktami nastawionymi wyłącznie na zysk, tylko narzędziami służącymi do przeprowadzania misji i badań w najtrudniejszym możliwym środowisku. Nie mogły być więc wykonane na odpierdol i musiały działać, nawet jeśli ich zbudowanie i zaprojektowanie pochłaniało więcej pieniędzy, niż odległości które musieli pokonać. Ale nawet i to nie zawsze się udawało. Poczytaj o Apollo 13 i naziemnych testach lądownika księżycowego przez Armstronga. W czasach dzisiejszych to niemniej istotne rzeczy i również są projektowane najlepiej jak się da, więc nie miej obaw, że się pod tym względem cofamy, bo jak niedawno miałeś okazję się przekonać New Horizons przesłało dane dotyczące Plutona, a 10 lat temu próbnik Huygens dotyczące Tytana (choć spora część zdjęć i tak nie dotarła). Porównaj to z radzieckim Programem Mars. Więc jak widzisz - jest bdb OK. Telefony z Androidem różnią się tym, że są robione głównie po to, żeby wyssać z Ciebie i ze mnie jak najwięcej szmalu, więc mimo rozwiązań technologicznych dobrze Tobie znanych, są projektowane tak, żebyś jak najszybciej wypierdolił do szafki stary i kupił nowy i jak najszybciej przekazał kolejny plik wirtualnej gotówki na ich konto. Przyczyniają się chociażby do tego aktualizacje spowalniające system, które prowadzą do w.w. schematu, do którego chcąc nie chcąc, musisz się stosować.
Dopiero masz osiem(8) postow na koncie, a ja juz Ciebie szanuje. W sumie z tym androidem cos jest na rzeczy, chocicaz Apple z Iosem tez zaczyna troche odpierdalac, celowo 'spowalniac' nowe wersje systemu na starszych sprzetach... Jesli mialbym wybierac nie patrzac na cene tylko na szybkosc dzialania i stabilnosci miedzy Androidem/Windowsem/iOsem to oczywiscie jak przystalo na "pedala" wybralbym iOs.

Zreszta to chuj z Tym, telefon sluzy mi glownie za budzik, wyslanie czasem smsa (w tym te drozsze tez ok), odebranie z pieciu(5) max. telefonow miesiecznie. Pisze teraz o Tym, bo pobralem sobie pewna aplikacje z Googlestore, ktora wydawala mi sie potrzebna na ten moment i tak to kurwa zamulilo, pincset reklam w tle itp :|
http://krucjatarozancowazaojczyzne.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
Awatar użytkownika
Riven
Biały Weteran Forume Tańczący na Kurhanach Wrogów
Posty: 16721
Rejestracja: 27-05-2004, 11:15
Lokalizacja: behind the crooked cross
Kontakt:

Re: Wazne pytania

31-08-2015, 23:52

stare ajfony maja bardzo malo pamieci, a nowe wersje iOs sa bardziej wymagajace (chocby ze wzgledu na multitasking, ktory w prawdziwym ksztalcie pojawil sie w iOs bardzo pozno), stad przymulaja. apple w zadnym wypadku nie zamula nic celowo. google zreszta tez nie. ale oczywiscie mozecie sobie wierzyc w jakies spiski korporacji i wysysanie portfela. takie rzeczy to robia moze producenci suszarek, ale nie tutaj. te systemy to wlasnie majstersztyk optymalizacji i korzystania z ograniczonych zasobow (radze zwrocic uwage , ze znakomita wiekszosc telefonow dziala na ARMach, stad porownywanie liczb wzgledem PCtow jest z grubsza bez sensu - inna architektura procesora)
this is a land of wolves now
Awatar użytkownika
manieczki
Biały Weteran Forume Tańczący na Kurhanach Wrogów
Posty: 12171
Rejestracja: 25-07-2010, 03:07

Re: Wazne pytania

02-09-2015, 16:44

taka sytuacja
macie do wyboru JEDYNIE takie dwie(2) mozliwosci na nadanie imienia nowo narodzonemu potomkowi:

1) KEVIN
2) BRAJAN


Co robicie? Nie, nie ma mozliwosci zabicia dziecka, karyny ani wybrania innego imienia.
http://krucjatarozancowazaojczyzne.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
Awatar użytkownika
Fixxed
postuje jak opętany!
Posty: 537
Rejestracja: 15-04-2011, 13:00

Re: Wazne pytania

02-09-2015, 16:49

Wybrałbym możliwość trzecią. Zidan.
Awatar użytkownika
manieczki
Biały Weteran Forume Tańczący na Kurhanach Wrogów
Posty: 12171
Rejestracja: 25-07-2010, 03:07

Re: Wazne pytania

05-09-2015, 15:08

Moje kolejne pytanie kieruje do Pana 535 (zdziwieni?)

Chciclabym sie dowiedziec kolego jak to w koncu jest i gdzie jest klucz.
Arcturus - ok, nawet bardzo ok wedlug Ciebie. Koncert pewnie widziales, bo byli na Brutalu. Chcialbym sie dowiedziec czy ten 'teatr' na scenie przypadl ci do gustu. Pytam poniewaz zauwazylem pewna tendecje u szanownego kolegi: Arcturus - jest super, ale dla przykladu Pomorska Bestia i jej 'teatr' na scenie juz Ci nie odpowiada. Ponownie zapytuje sie (BARDZO UPRZEJMIE) gdzie jest klucz?
http://krucjatarozancowazaojczyzne.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
Awatar użytkownika
manieczki
Biały Weteran Forume Tańczący na Kurhanach Wrogów
Posty: 12171
Rejestracja: 25-07-2010, 03:07

Re: Wazne pytania

10-09-2015, 22:12

Dlaczego podkoszulek jest czesto nazywany żonobijką? Tylko osoby w konkubinacie moga go nosic?:|
http://krucjatarozancowazaojczyzne.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
tomaszm
zahartowany metalizator
Posty: 3708
Rejestracja: 26-12-2010, 12:33

Re: Wazne pytania

21-09-2015, 12:29

Spawacze opis problemu natury muchy wyjaśniają najlepiej

[youtube][/youtube]


Mucha gruba niczym klucha
Krąży ciągle obok ucha
Tu przysiądzie tam porucha
Taka już jest z niej dziewucha
Mucha gruba niczym klucha
Krąży ciągle obok ucha
Tu przysiądzie tam porucha
Taka już jest z niej dziewucha
Mucha krąży po orbicie
Udowodni wam niezbicie
Że jej celem jest wyżycie
Się dziś ponad swoje życie
Leci patrzy nowe gówno
Więc się w nie wpierdoli równo
Nagły zwrot i nurkowanie
Kał świeżutki niesłychanie
Nie ma więcej niż minutkę
Wpadła w gówno niczym w zupkę
Rozwolnienie? Nic nie szkodzi
Mucha w kupie sobie brodzi
Jeszcze troszkę bo już stygnie
Nasza mała jak się wygnie
W prawo leci, śruba w lewo
Przykurwiła prosto w drzewo
Nasza muszka szybko wstała
Splunęła i odleciała
Będzie drzewo pamiętała
Cała przez nie obolała
Co za czasy - brak padliny
Z ryja lecą litry śliny
Trzeba by gdzieś coś wpierdolić
Żeby brzuszek zadowolić
Zaraz znajdzie coś zgniłego
Śmierdzącego i miękkiego
Z dala świetnie powonienie
Czuje smród - nagłe zwolnienie
Stary śmietnik świetna sprawa
Wreszcie uczta i zabawa
Tu coś zeżre a tam wysra
To jest mucha terrorysta
Mucha gruba niczym klucha
Krąży ciągle obok ucha
Tu przysiądzie tam porucha
Taka już jest z niej dziewucha
Teraz powoli bo najedzona
Leci przez miasto lekko wkurwiona
Brzuszek jej ciąży gorąco w chuj
Zaraz gdzieś wleci i zrobi gnój
Żeby kalorie zbędne wypalić
Będzie musiała się z kimś zabawić
Okno otwarte a więc wlatuje
Zaraz sobie z kimś pofigluje
Patrzy - siedzi dziadek gazetę czyta
Na brudnej łapie potężna sznyta
Zaraz mu kurwa tę sjestę przerwę
Zrobię z dziadunia starą ofermę
No i zaczęła nad dziadem krążyć
Stary oczkami jął powietrze drążyć
Ha! Nowa pizda! Zaraz jej pokaże
Moja gazeta będzie jej cmentarzem!
Mucha gruba niczym klucha
Krąży ciągle obok ucha
Tu przysiądzie tam porucha
Taka już jest z niej dziewucha
Mucha wciąż lata powietrze tnie
Zaraz ktoś skończy w żałobie
Dziadek wystartował z dzikim okrzykiem
Mucha ratuje się sprytnym unikiem
Okno otwarte po drugiej stronie
Albo spierdoli albo ją dogonię
Stary odpierdala 200% normy
Lecz czy na pewno wystarczy formy?
Insekt już prawie wylatuje
Ale dziadek się zbliża celuje
Bierze zamach gazeta opada
Jest trafił - już nie ma owada!
Ty pojebana stuknięta mucho
Kto ciebie kurwa w ogóle słucho?
Chciałaś mnie kurwo wkurwić więc masz
Swymi flakami na oknie srasz
Mucha gruba niczym klucha
Krąży ciągle obok ucha
Tu przysiądzie tam porucha
Taka już jest z niej dziewucha
Śmierć nie dosięgnie duszy, która umiera poprzez wieczność. I ty człowieku z ciemnej pustki kiedyś do nas przywędrujesz.
Awatar użytkownika
manieczki
Biały Weteran Forume Tańczący na Kurhanach Wrogów
Posty: 12171
Rejestracja: 25-07-2010, 03:07

Re: Wazne pytania

27-09-2015, 00:33

manieczki pisze:Moje kolejne pytanie kieruje do Pana 535 (zdziwieni?)

Chciclabym sie dowiedziec kolego jak to w koncu jest i gdzie jest klucz.
Arcturus - ok, nawet bardzo ok wedlug Ciebie. Koncert pewnie widziales, bo byli na Brutalu. Chcialbym sie dowiedziec czy ten 'teatr' na scenie przypadl ci do gustu. Pytam poniewaz zauwazylem pewna tendecje u szanownego kolegi: Arcturus - jest super, ale dla przykladu Pomorska Bestia i jej 'teatr' na scenie juz Ci nie odpowiada. Ponownie zapytuje sie (BARDZO UPRZEJMIE) gdzie jest klucz?
Ponawiam.
http://krucjatarozancowazaojczyzne.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
535
Biały Weteran Forume Tańczący na Kurhanach Wrogów
Posty: 21849
Rejestracja: 20-12-2010, 15:13

Re: Wazne pytania

27-09-2015, 00:46

Ty jednak głupi jesteś. Nawet nie udajesz. Porównujesz klasyczną cyrkową babę z brodą do salonu dla pedałów, udających drwali, którzy siekierę widzieli w telewizyjnej reklamie. Miejże litość pajacu.
Awatar użytkownika
manieczki
Biały Weteran Forume Tańczący na Kurhanach Wrogów
Posty: 12171
Rejestracja: 25-07-2010, 03:07

Re: Wazne pytania

27-09-2015, 01:43

Tak? A to ciekawe o tej babie z broda co piszesz. Patrz od 5:10

[youtube][/youtube]

Ciekawe czy Arcturiasy takie atrakcje maja jak graja?
O ruchaniu krolowej Polskiego POPu nie wspomne? Gdzie Rzym, a gdzie Krym, hm?
http://krucjatarozancowazaojczyzne.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
535
Biały Weteran Forume Tańczący na Kurhanach Wrogów
Posty: 21849
Rejestracja: 20-12-2010, 15:13

Re: Wazne pytania

27-09-2015, 01:48

manieczki pisze:O ruchaniu krolowej Polskiego POPu nie wspomne? Gdzie Rzym, a gdzie Krym, hm?
Masz na myśli ten złom po bramkarzu szczecińskiej Pogoni? Kolego Bolek pogoń pętaka, bo mnie tu we konsumpcji przeszkadza.
ODPOWIEDZ