Psy, Koty i skurwysyńskie jeże

Tematy niekoniecznie związane z metalem i muzyką...

Moderatorzy: Nasum, Heretyk, Sybir, Gore_Obsessed

Nothingface
postuje jak opętany!

Psy, Koty i skurwysyńskie jeże

31-01-2013, 21:38

Chciałem wstawiać do Jajodebilizmów ale uznałem, że temat o zwierzakach się przyda.

Znalezione gdzieś na facebooku:
"w ogóle nie rozumiem jak można lubić kurwa psy? no nie wiem kurwa, ale na przykład koty to są silne, indywidualne jednostki, nawet najsłabszy kot przeniesiony w ciało psa byłby psem alfa. nie wiem kto widzi siłę w przyjaźnieniu się z ludźmi albo stadności. przecież to są lewackie bzdury, przez co dochodzę do wniosku, że psy to jebani komuniści. raz kurwa widziałem jak piły z jednej miski trzy psy jebane. nie dziwię się, że wykop woli koty, one są uosobieniem liberalizmu i potęgi."

:D
Awatar użytkownika
Alsvartr
rasowy masterfulowicz

Re: Psy, Koty i skurwysyńskie jeże

31-01-2013, 21:40

“I cannot begin to describe how much I don’t care." - Dylan Moran
Baton
weteran forumowych bitew

31-01-2013, 21:42

Nothingface pisze: Znalezione gdzieś na facebooku:
"w ogóle nie rozumiem jak można lubić kurwa psy? no nie wiem kurwa, ale na przykład koty to są silne, indywidualne jednostki, nawet najsłabszy kot przeniesiony w ciało psa byłby psem alfa. nie wiem kto widzi siłę w przyjaźnieniu się z ludźmi albo stadności. przecież to są lewackie bzdury, przez co dochodzę do wniosku, że psy to jebani komuniści. raz kurwa widziałem jak piły z jednej miski trzy psy jebane. nie dziwię się, że wykop woli koty, one są uosobieniem liberalizmu i potęgi."
MOC :D

tak w ogóle to Koty>Jeże >>> Psy
z tym, że dużo zależy od indywidualnych przypadkówl prywatnie mam jednego kota - idiotę którego bym z przyjemnością wymienił na rozgarniętego psa. Przy całym moim upodobaniu do kotów i prawdziwie prawicowej niechęci do psów.
Fairies wear boots and now you gotta believe me
Yeah I saw it, I saw it, I tell you no lies
Awatar użytkownika
Nerwowy
zahartowany metalizator

31-01-2013, 21:44

Obrazek
De Mysteriis Dom Niggeriis
Slayer to kał i ogólnie rzecz biorąc beznadziejna kapela.
Awatar użytkownika
Bezdech
weteran forumowych bitew

31-01-2013, 22:27

Przerobić to tałatajstwo na kiełbasy i niech służy człowiekowi zgodnie ze swoim przeznaczeniem.
They told them not to fear, they couldn't be prepared
Then came the day that not a single soul was spared
Awatar użytkownika
Lykantrop
mistrz forumowej ceremonii

31-01-2013, 22:35

Bezdech pisze:Przerobić to tałatajstwo na kiełbasy i niech służy człowiekowi zgodnie ze swoim przeznaczeniem.

+1
Only pierwsze bicia are real!
manieczki pisze:Proszę tutaj pana lykantropa nie denerwować dzisiaj już, bo wypił 5(pięć) piwek, d.o.k.u.r.w.i.l wor metalem i cisnienie jego wynosi tera 150/95
Karkasonne

31-01-2013, 22:44

Psów nie, bo pomagają ludziom zdobyć więcej kiełbasy.
Awatar użytkownika
antek_cryst
postuje jak opętany!

31-01-2013, 22:45

Koty są dobre dla starych panien i neurotycznych wariatek. Dla facetów są psy wzrostem sięgające od kolana wzwyż. Psem idealnym jest owczarek niemiecki.
uważam, że cudownie być pijanym. Nawet chyba lepiej niż oświeconym.
Awatar użytkownika
Bezdech
weteran forumowych bitew

31-01-2013, 22:48

Karkasonne pisze:Psów nie, bo pomagają ludziom zdobyć więcej kiełbasy.
Jak żyję nie widzałem jeszcze żeby pies sam do mięsnego chadzał.
antek_cryst pisze:Dla facetów są psy wzrostem sięgające od kolana wzwyż. Psem idealnym jest owczarek niemiecki.
Jak sama nazwa wskazuje jest to chory wytwór pruskiej ideologi rasowej. Dobre to może dla kacapów ganiających uciekinierów po Syberii, ale na pewno nie dla bogobojnych potomków Piasta Kołodzieja.
Karkasonne

31-01-2013, 22:50

Bezdech pisze:
Karkasonne pisze:Psów nie, bo pomagają ludziom zdobyć więcej kiełbasy.
Jak żyję nie widzałem jeszcze żeby pies sam do mięsnego chadzał.
Naprawdę? W mojej okolicy zawsze wyczekują pod drzwiami.
Awatar użytkownika
Bezdech
weteran forumowych bitew

31-01-2013, 22:52

U mnie spokój, bo mięsny przy ruchliwej ulicy.
Awatar użytkownika
Random Apex
weteran forumowych bitew

01-02-2013, 09:48

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Jeże są zarąbiste
You've got nothing to lose but your lives.
Awatar użytkownika
Riven
Biały Weteran Forume Tańczący na Kurhanach Wrogów
Kontakt:

01-02-2013, 10:02

zwierzęta
this is a land of wolves now
Awatar użytkownika
Bezdech
weteran forumowych bitew

01-02-2013, 10:16

A z kolców możnaby wykałaczki.
Awatar użytkownika
KelThuz
postuje jak opętany!
Kontakt:

01-02-2013, 10:44

That dogs are dear to the unimaginative peasant-burgher whilst cats appeal to the sensitive poet-aristocrat-philosopher will be clear in a moment when we reflect on the matter of biological association. Practical plebeian folk judge a thing only by its immediate touch, taste, and smell; while more delicate types form their estimates from the linked images and ideas which the object calls up in their minds. Now when dogs and cats are considered, the stolid churl sees only the two animals before him, and bases his favour on their relative capacity to pander to his sloppy, unformed ideas of ethics and friendship and flattering subservience. On the other hand the gentleman and thinker sees each in all its natural affiliations, and cannot fail to notice that in the great symmetries of organic life dogs fall in with slovenly wolves and foxes and jackals and coyotes and dingoes and painted hyaenas, whilst cats walk proudly with the jungle’s lords, and own the haughty lion, the sinuous leopard, the regal tiger, and the shapely panther and jaguar as their kin. Dogs are the hieroglyphs of blind emotion, inferiority, servile attachment, and gregariousness—the attributes of commonplace, stupidly passionate, and intellectually and imaginatively undeveloped men. Cats are the runes of beauty, invincibility, wonder, pride, freedom, coldness, self-sufficiency, and dainty individuality—the qualities of sensitive, enlightened, mentally developed, pagan, cynical, poetic, philosophic, dispassionate, reserved, independent, Nietzschean, unbroken, civilised, master-class men. The dog is a peasant and the cat is a gentleman.
tam nic nie ma, są tylko halucynacje z niedożywienia i śmierć cieplna
est
mistrz forumowej ceremonii

01-02-2013, 11:04

KelThuz pisze: The dog is a pheasant
Latający pies byłby czymś wspaniałym.
Tak poza tym to same bzdury. Z kotem nie można nawet przyćpać bo LSD na nie nie działa, a z psem to można z jednej miski jeść.
Nothingface
postuje jak opętany!

01-02-2013, 12:01

Random Apex pisze:Obrazek

Obrazek

Obrazek

Jeże są zarąbiste
Kiedy byłem jeszcze dzieciakiem, to nawet mieliśmy przez miesiąc jeża w mieszkaniu. ;)
Awatar użytkownika
Riven
Biały Weteran Forume Tańczący na Kurhanach Wrogów
Kontakt:

01-02-2013, 12:50

koty są tępe jak nie wiem i maskują to swoim "outsiderskim" charakterem. cos jak metaluchy :D
oczywiście bardzo lubie swojego kota
this is a land of wolves now

01-02-2013, 13:01

Śnieg topnieje, a ja myślę, że ten temat powinien nosić tytuł: Psy, Koty i SKURWYSYŃSKIE KRETY.
Arisowicz
w mackach Zła

01-02-2013, 13:22

KelThuz pisze:That dogs are dear to the unimaginative peasant-burgher whilst cats appeal to the sensitive poet-aristocrat-philosopher will be clear in a moment when we reflect on the matter of biological association. Practical plebeian folk judge a thing only by its immediate touch, taste, and smell; while more delicate types form their estimates from the linked images and ideas which the object calls up in their minds. Now when dogs and cats are considered, the stolid churl sees only the two animals before him, and bases his favour on their relative capacity to pander to his sloppy, unformed ideas of ethics and friendship and flattering subservience. On the other hand the gentleman and thinker sees each in all its natural affiliations, and cannot fail to notice that in the great symmetries of organic life dogs fall in with slovenly wolves and foxes and jackals and coyotes and dingoes and painted hyaenas, whilst cats walk proudly with the jungle’s lords, and own the haughty lion, the sinuous leopard, the regal tiger, and the shapely panther and jaguar as their kin. Dogs are the hieroglyphs of blind emotion, inferiority, servile attachment, and gregariousness—the attributes of commonplace, stupidly passionate, and intellectually and imaginatively undeveloped men. Cats are the runes of beauty, invincibility, wonder, pride, freedom, coldness, self-sufficiency, and dainty individuality—the qualities of sensitive, enlightened, mentally developed, pagan, cynical, poetic, philosophic, dispassionate, reserved, independent, Nietzschean, unbroken, civilised, master-class men. The dog is a peasant and the cat is a gentleman.
pewnie o tym nie wiesz, ale kotem na nikim nie zrobisz wrażenia, nie mówiąc już o przegoneniu jakiś cyganów z podwórka... no, chyba, że się nazywasz Wioletta Villas i hodujesz kocią armię.
Ostatnio zmieniony 01-02-2013, 13:27 przez Arisowicz, łącznie zmieniany 1 raz.
ODPOWIEDZ