THORNS

Wasze opinie o wydawnictwach muzycznych, pytania o zespoły i tym podobne rzeczy...

Moderatorzy: Heretyk, Nasum, Sybir, Gore_Obsessed, ultravox

Awatar użytkownika
SODOMOUSE
mistrz forumowej ceremonii
Posty: 9021
Rejestracja: 21-06-2006, 20:27
Lokalizacja: SZURLANDIA-Omikron fuhrer XD firDojczland

Re: THORNS

26-10-2021, 14:24

Zamoth pisze:
26-10-2021, 13:51
Snorre po raz kolejny po przeprowadzce do nowego domu. Na szczescie graty juz poustawiane w pracowni muzycznej. Na dzien dzisiejszy cala muzyka jest zarejestrowana, prace trwaja nad nagrywkami wokali, wowczas zaczna sie miksy. Terminu wydania nie ustalono jeszcze. W wyniku kwietniowego rozwodu i odskoczni od Thorns nudzi mu sie, wiec dodatkowo zaangazowal sie w dwa nowe projekty: Stigma (wraz z Kenneth'em perkusista) i God Mode (rap/hip hop/metal). Pierwszy to dziwaczne loopy przywodzace na mysl Laibach i kapele grajace cold wave z lat 80-tych, choc wokalom najblizej do maniery Attila Csihar z czasow Plasma Pool. Drugi band znacznie bardziej zblizony do wolnych partii Thorns, z uwagi na charakterystyczne riffowanie.
może nowy projekt Stigma, będzie kontynuacją black m Stigma Diabolicum z 1990 roku ?
Zamoth
starszy świeżak
Posty: 15
Rejestracja: 24-02-2015, 08:59

Re: THORNS

26-10-2021, 15:42

Raczej nie, bo nie... w probce ktora uslyszalem nie bylo ani gitar ani szybkich temp. Choc faktycznie pomysly pochodza z tego okresu
Awatar użytkownika
nicram
mistrz forumowej ceremonii
Posty: 10780
Rejestracja: 13-04-2011, 18:53
Lokalizacja: Litzmannstadt

Re: THORNS

26-10-2021, 17:05

Zamoth pisze: Terminu wydania nie ustalono jeszcze.
Zaskoczenie. Ciekawe czy to będzie jeszcze to stulecie. :lol:
all the monsters will break your heart
Zamoth
starszy świeżak
Posty: 15
Rejestracja: 24-02-2015, 08:59

Re: THORNS

27-10-2021, 11:03

Jako ciekawostke dodam, ze Snorre planuje okladke recznie wykonana w czerni i bieli.
Awatar użytkownika
ozob
rasowy masterfulowicz
Posty: 2618
Rejestracja: 19-02-2017, 22:50

Re: THORNS

27-10-2021, 11:14

Niesamowite. (:
Bless this tongue
w mackach Zła
Posty: 861
Rejestracja: 03-09-2013, 21:47

Re: THORNS

27-10-2021, 12:11

Szeptany marketing dźwignią handlu, co zrobisz ;)
Awatar użytkownika
Bloodcult
mistrz forumowej ceremonii
Posty: 7246
Rejestracja: 09-12-2006, 00:01
Lokalizacja: Łódź

Re: THORNS

27-10-2021, 12:58

Zamoth pisze:
27-10-2021, 11:03
Jako ciekawostke dodam, ze Snorre planuje okladke recznie wykonana w czerni i bieli.
Będzie ją malował przez kolejne 10 lat :D
Kościół.Szkoła.Strzelnica

http://allegro.pl/uzytkownik/bloodcult
Wódka i Piwo
w mackach Zła
Posty: 931
Rejestracja: 19-10-2011, 16:55

Re: THORNS

27-10-2021, 19:21

Bloodcult pisze:
27-10-2021, 12:58
Zamoth pisze:
27-10-2021, 11:03
Jako ciekawostke dodam, ze Snorre planuje okladke recznie wykonana w czerni i bieli.
Będzie ją malował przez kolejne 10 lat :D
Oczywiscie, ale najpierw będzie szkic, potem kilka lat robiona będzie komputerowa obróbka szkicu. Następnie będzie przeprowadzka do nowej pracowni plastycznej. I tak po 15 latach zacznie sie kolejna dekada wybierania rodzaju czcionki jaką będą napisane tytuły utworów. Także już z górki pójdzie...
Awatar użytkownika
maciek z klanu
mistrz forumowej ceremonii
Posty: 10993
Rejestracja: 23-12-2008, 22:34

Re: THORNS

27-10-2021, 19:36

Do tego w międzyczasie kilka zdjęć przy sztaludze rozłożonych 1 na rok
Adrian696 pisze:nie, BURZUM jest emo ;)
Jestem Maciek, szukam klanu.
Awatar użytkownika
TheDude
zahartowany metalizator
Posty: 4897
Rejestracja: 23-03-2011, 00:43

Re: THORNS

27-10-2021, 22:51

Na redefinicję black metalu nie liczę, ale gdyby Snorre zaskoczył nas srogim ciosem to by było pięknie. Time will tell...
Awatar użytkownika
maciek z klanu
mistrz forumowej ceremonii
Posty: 10993
Rejestracja: 23-12-2008, 22:34

Re: THORNS

28-10-2021, 06:41

Tez chciałbym, ale trwa za długo..
Adrian696 pisze:nie, BURZUM jest emo ;)
Jestem Maciek, szukam klanu.
tomaszm
zahartowany metalizator
Posty: 3984
Rejestracja: 26-12-2010, 12:33

Re: THORNS

07-11-2021, 17:07

Zamoth pisze:
26-10-2021, 13:51
Snorre po raz kolejny po przeprowadzce do nowego domu. Na szczescie graty juz poustawiane w pracowni muzycznej. Na dzien dzisiejszy cala muzyka jest zarejestrowana, prace trwaja nad nagrywkami wokali, wowczas zaczna sie miksy. Terminu wydania nie ustalono jeszcze. W wyniku kwietniowego rozwodu i odskoczni od Thorns nudzi mu sie, wiec dodatkowo zaangazowal sie w dwa nowe projekty: Stigma (wraz z Kenneth'em perkusista) i God Mode (rap/hip hop/metal). Pierwszy to dziwaczne loopy przywodzace na mysl Laibach i kapele grajace cold wave z lat 80-tych, choc wokalom najblizej do maniery Attila Csihar z czasow Plasma Pool. Drugi band znacznie bardziej zblizony do wolnych partii Thorns, z uwagi na charakterystyczne riffowanie.
Kurdę jeden z tych wpisów które stawiają mnie na duchu. Rozwód to jest tak mocny cios z siekiery między żebra , że wierzę bardzo ,że Snorre zapoda nam dzieło wielkopomne. Co jak co ale facet jest wizjonerem. Jak człowiek człowiekowi współczuje sytuacji ale jednocześnie czueę podskórnie ,że będzie te wkurwienie miało przełożenie na muzykę. Wybitną-zaznaczmy.
Śmierć nie dosięgnie duszy, która umiera poprzez wieczność. I ty człowieku z ciemnej pustki kiedyś do nas przywędrujesz.
Awatar użytkownika
SODOMOUSE
mistrz forumowej ceremonii
Posty: 9021
Rejestracja: 21-06-2006, 20:27
Lokalizacja: SZURLANDIA-Omikron fuhrer XD firDojczland

Re: THORNS

07-11-2021, 22:14

Snorre Westvold Ruch vs. świński łeb , pocz lat 90tych...
Obrazek
mayhem
zaczyna szaleć
Posty: 192
Rejestracja: 08-03-2007, 14:23

Re: THORNS

08-11-2021, 07:15

Eee, to Faust i Samoth na trasie po UK w 1993
Awatar użytkownika
SODOMOUSE
mistrz forumowej ceremonii
Posty: 9021
Rejestracja: 21-06-2006, 20:27
Lokalizacja: SZURLANDIA-Omikron fuhrer XD firDojczland

Re: THORNS

08-11-2021, 07:35

mayhem pisze:
08-11-2021, 07:15
Eee, to Faust i Samoth na trasie po UK w 1993
Fakt. To Bard. Usuwam. Tzn usunąłem z imgurowego konta, a foto dalej tutaj
wisi. ...widocznie takie zmiany. Wcześniej usunąłem stąd ponad 3 tys zdjęć.
Wtedy się dało.
Sodomix
postuje jak opętany!
Posty: 409
Rejestracja: 12-04-2007, 14:42

Re: THORNS

17-11-2021, 13:48



Pogawędka dla fanbojów :)
Awatar użytkownika
Anzhelmoo
w mackach Zła
Posty: 808
Rejestracja: 19-03-2017, 08:51

Re: THORNS

01-12-2021, 20:21

Nowe nagrania Thorns tylko dla patronów ;p

https://www.patreon.com/snorreruch
Często jest tak...że nie, a potem coraz częściej jest tak...że nie, a potem zwykle jest tak...że nie. I potem zostaje już samo nie.
Awatar użytkownika
TheDude
zahartowany metalizator
Posty: 4897
Rejestracja: 23-03-2011, 00:43

Re: THORNS

01-12-2021, 21:23

No ładnie, kurwa macia. Ładnie...

Obrazek
Awatar użytkownika
ozob
rasowy masterfulowicz
Posty: 2618
Rejestracja: 19-02-2017, 22:50

Re: THORNS

01-12-2021, 21:34

Anzhelmoo pisze:
01-12-2021, 20:21
Nowe nagrania Thorns tylko dla patronów ;p

https://www.patreon.com/snorreruch
Dla elity lub frajerów. W sumie wszystko jedno. (:
Awatar użytkownika
Dracula
świeżak
Posty: 14
Rejestracja: 24-07-2017, 21:26

Re: THORNS

02-12-2021, 10:10

Norwegowie mają mało pieniędzy, a muzycy wręcz przymierają głodem, bądźmy wyrozumiali
ODPOWIEDZ