Po prostu JAZZ!

nie tylko metalem człowiek żyje :)

Moderatorzy: Heretyk, Nasum, Sybir, Gore_Obsessed, ultravox

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
kampeki
postuje jak opętany!
Posty: 438
Rejestracja: 27-06-2009, 19:47

Po prostu JAZZ!

20-08-2009, 00:06

Nie wiem...może się najebałem i nie mogę znaleźć tematu, może się nikomu nie chciało, a może jeszcze inny powód.

Wiem, że jest kilka osób, które w tym temacie mają DUŻO do powiedzenia. Ja osobiście jestem laikiem (znajomość Garbarka, Jarrett'a, Bjornstad'a, Bremnes i Coltrane'a - to podstawa).

Co polecacie z szeroko pojętego jazz'u, mam zamiar zgłębić temat (zawsze jakoś czasu i chęci brakowało). Mam na myśli płyty monumentalne, coś a'la "perły sprzed lat".
Za młody jesteś na Heroda!
[V]
mistrz forumowej ceremonii
Posty: 8581
Rejestracja: 07-06-2009, 16:29

Re: Po prostu JAZZ!

20-08-2009, 00:23

na początek polecam ancient oraz decembers fire.
jazzu słucham praktycznie od 56 lat,poza tym mam konto na naszej klasie a w technikum miałem filozofię.
:lol: :lol: :lol:
If any man should attempt to criticize Braun's actions, he should be thoroughly patronized for his obviously Jewish behavior
Pelson
rasowy masterfulowicz
Posty: 2283
Rejestracja: 08-09-2007, 00:55
Lokalizacja: Jeteborie

Re: Po prostu JAZZ!

20-08-2009, 00:23

Zainwestuj w Politykę.
Awatar użytkownika
Melepeta
w mackach Zła
Posty: 709
Rejestracja: 07-02-2007, 12:51

Re: Po prostu JAZZ!

20-08-2009, 00:33

Allan Holdsworth, Frank Zappa (jazz?), Bozzio-Levin-Stevens, Metheny, J.McLaughlin, Machavischnu Orchestra, Miles Davis.........
Późno jest i tyle na chwilę obecną gorąco polecam jak nie znasz. Szczególnie twórczość lekko starszawego Angola w sweterku w zajebiste romby :) Sam nie wiem co jest bardziej kosmiczne, jego muzyka czy ów ubiór ;)
Chyba że wolisz ckliwe siesty Pana K. w radiowej 3ce ;) BTW akurat Ryśka Bone lubię i to bardzo, ale problematyczna kwestia czy jego muzyka to jazz :)
Six o clock.
Awatar użytkownika
karabin
zaczyna szaleć
Posty: 142