upcoming releases

  • Carnal Decay

    YOU OWE YOU PAY

    record label: Rising Nemesis Records
    date of release: 2017-02-10
    SWITZERLAND

    Czwarty duży album Szwajcarów z (co raczej nietypowe) dziewczyną na gitarze. Zespół po ostatnim "On Top of the Food Chain" (2011) zrobił sobie trochę dłuższą przerwę i teraz wracają ze świeżą porcją mocarnego brutal death z grzmiącymi i gniotącymi gitarami wspomaganymi atakami szatkujących bezlitośnie blastów. Wzorowa technika wykonania w połączeniu z współczesną myślą producencką dają materiał, którym skutecznie przetestujecie swoje głośniki pod względem wytrzymałości na skomasowaną dawkę ekstremalnych decybeli. Dla wielbicieli Disgorge, Gorgasm, Dying Fetus, Beheaded, Benighted, Hour Of Penance itp.

    Gościnnie na wokalach: Melchior Borg (Abysmal Torment), Julien Truchan (Benighted), Wille Kurr (Jehacktet)
    Okładka by Daemorph.
    Nagrania, miksy i mastering robili Kristian ‘Kohle’ Kohlmannslehner i Kai Stahlenberg w Kohlekeller Studios (Aborted, Benighted, Crematory...).

    Skład Carnal Decay:
    Michael Kern - Vocals
    Isabelle Iten - Guitar
    Nasar Skripitskij - Bass Guitar
    Markus Röthlisberger - Drums

    risingnemesisrecords.bigcartel.com
    carnaldecay.bandcamp.com
    www.facebook.com/carnaldecayband
    www.instagram.com/carnaldecayband
    twitter.com/carnaldecayband
    risingnemesisrecords.bandcamp.com
    www.risi

    search for Carnal Decay
  • listen and enjoy!




Reinfection

Czy damy radę wpasować się w panujące dzisiaj trendy tego nie wiem. Mam nadzieję, że tak i płyta zdoła troszkę namieszać i odbije się to echem w środowisku. Mam też nadzieję, że będziemy w stanie pokazać, że scena ma się dobrze i zachęcić innych do tego że warto coś robić mimo tego, że się mieszka daleko od siebie.

Nuclear Holocaust

Jest old school, bo nie zagraliśmy ani jednego oryginalnego dźwięku, kawałki są krótkie, jest w nich mnóstwo thrashu i punka, szczypta death metalu – to dla wielu będzie właśnie przepisem na grindcore, zmieniają się tylko proporcje. Nie boli nas ta łata, nie chce nam się też szukać innej.

Ulcer

Może dzięki uwielbieniu Dissection jest na Heading Below więcej melodii? Może za sprawą Testimony of Ancients znalazły się klawiszowe podkłady? Być może dlatego, że kochamy Autopsy jest więcej tłustych zwolnień? Jakoś tak to wszystko naturalnie przyszło.