news





the newest reviews

Rattenfänger

Geisslerlieder ___2019
Przyznam szczerze, że Roman Saenko, razem z resztą ekipy z Drudkh zaimponowali mi tym, że u szczytu eksplozji nowej fali old school doom/death metalu udało im się wyjść z czymś, co będzie brzmiało klasycznie, nawet antycznie, a przy tym miało jednak własny, wyjątkowy charakter. W tłumie rekultywatorów szkoły -ation death metalu, starej Finlandii i Szwecji styl Rattenfänger wyróż...





Deiphago

I, The Devil ___2019
Uwielbiam ten zespół zwłaszcza od czasów, gdy ich płyty przestały tonąć w zalewie pogłosów i postawili na bardziej zbite brzmienie. Na “I, The Devil” ewolucja tego podejścia postąpiła jeszcze dalej zabierając nas wręcz bardzo blisko innych rejonów muzycznych. Chaotyczny war/black? To już jest bardziej bestialski, bezwzględny, sataniczny powerviolence. Utwory, na crustowy wzó...





news

  • Mgła, Revenge (can), Doombringer - cztery koncerty w Polsce

    2018-11-29

    W ramach europejskiej trasy, na czterech koncertach w Polsce, wystąpią Mgła, Revenge oraz Doombringer. Koncerty odbędą się w Poznaniu, Gdańsku, Warszawie i we Wrocławiu, w ramach Into The Abyss Festival.

    Mgła (black metal, Polska)
    Revenge (black/death metal, Kanada)
    Doombringer (death metal, Polska)

    8 V 2019 Poznań, Klub U Bazyla Wydarzenie na FB
    9 V 2019 Gdańsk, Klub B90 Wydarzenie na FB
    10 V 2019 Warszawa, Klub Progresja Wydarzenie na FB
    11 V 2019 Wrocław, Zaklęte Rewiry* Wydarzenie na FB

    bilety:
        60zł (limitowana pula promocyjna)
        70zł (przedsprzedaż)
        80zł (w dniu koncertu)

    *wrocławski koncert w ramach Into The Abyss Festival, dostępne od 3 grudnia:
        135zł (bilet jednodniowy)
        235zł (karnet dwudniowy)

     

    www.lefthandsounds.org
    www.facebook.com/lefthandsoundsorg

    added by: Olo
    source: Left Hand Sounds

    MgłaRevengeDoombringerLeft Hand Sounds


Reinfection

Czy damy radę wpasować się w panujące dzisiaj trendy tego nie wiem. Mam nadzieję, że tak i płyta zdoła troszkę namieszać i odbije się to echem w środowisku. Mam też nadzieję, że będziemy w stanie pokazać, że scena ma się dobrze i zachęcić innych do tego że warto coś robić mimo tego, że się mieszka daleko od siebie.

Nuclear Holocaust

Jest old school, bo nie zagraliśmy ani jednego oryginalnego dźwięku, kawałki są krótkie, jest w nich mnóstwo thrashu i punka, szczypta death metalu – to dla wielu będzie właśnie przepisem na grindcore, zmieniają się tylko proporcje. Nie boli nas ta łata, nie chce nam się też szukać innej.

Ulcer

Może dzięki uwielbieniu Dissection jest na Heading Below więcej melodii? Może za sprawą Testimony of Ancients znalazły się klawiszowe podkłady? Być może dlatego, że kochamy Autopsy jest więcej tłustych zwolnień? Jakoś tak to wszystko naturalnie przyszło.