news





the newest reviews

Rattenfänger

Geisslerlieder ___2019
Przyznam szczerze, że Roman Saenko, razem z resztą ekipy z Drudkh zaimponowali mi tym, że u szczytu eksplozji nowej fali old school doom/death metalu udało im się wyjść z czymś, co będzie brzmiało klasycznie, nawet antycznie, a przy tym miało jednak własny, wyjątkowy charakter. W tłumie rekultywatorów szkoły -ation death metalu, starej Finlandii i Szwecji styl Rattenfänger wyróż...





Deiphago

I, The Devil ___2019
Uwielbiam ten zespół zwłaszcza od czasów, gdy ich płyty przestały tonąć w zalewie pogłosów i postawili na bardziej zbite brzmienie. Na “I, The Devil” ewolucja tego podejścia postąpiła jeszcze dalej zabierając nas wręcz bardzo blisko innych rejonów muzycznych. Chaotyczny war/black? To już jest bardziej bestialski, bezwzględny, sataniczny powerviolence. Utwory, na crustowy wzó...





news

  • Godflesh, Primordial, Krypts, Jupiterian, Entropia i inni na Into The Abyss Fest IV

    2018-11-21

    Czwarta edycja Into The Abyss Fest została zapowiedziana na dni 10-11 maja 2019 roku (piątek-sobota). Odbędzie się ona w Klubie Zaklęte Rewiry we Wrocławiu. W ciągu tych dwóch dni na trzech scenach zaprezentuje się łącznie aż 21 zespołów. Jako pierwsi zaanonsowani zostali bogowie industrii - Godflesh, klimatyczny black / folk metalowy Primordial, fińska, death metalowa rewelacja Krypts, brazylijscy specjaliści od sludge-doom - Jupiterian oraz serwujący nasi krajanie z Entropia.

    Za IV edycję Into the Abyss Festival odpowiadają połączone siły wrocławsko-krakowskie bowiem współorganizatorem festiwalu została agencja Knock Out Productions.

    Kolejne ogłoszenia wkrótce.

    Wydarzenie na FB: www.facebook.com/events/197369157843780/

     

    www.intotheabyss.pl

    added by: Olo
    source: Into the Abyss Festival

    Into the Abyss FestivalGodfleshPrimordialKryptsJupiterianEntropia


Reinfection

Czy damy radę wpasować się w panujące dzisiaj trendy tego nie wiem. Mam nadzieję, że tak i płyta zdoła troszkę namieszać i odbije się to echem w środowisku. Mam też nadzieję, że będziemy w stanie pokazać, że scena ma się dobrze i zachęcić innych do tego że warto coś robić mimo tego, że się mieszka daleko od siebie.

Nuclear Holocaust

Jest old school, bo nie zagraliśmy ani jednego oryginalnego dźwięku, kawałki są krótkie, jest w nich mnóstwo thrashu i punka, szczypta death metalu – to dla wielu będzie właśnie przepisem na grindcore, zmieniają się tylko proporcje. Nie boli nas ta łata, nie chce nam się też szukać innej.

Ulcer

Może dzięki uwielbieniu Dissection jest na Heading Below więcej melodii? Może za sprawą Testimony of Ancients znalazły się klawiszowe podkłady? Być może dlatego, że kochamy Autopsy jest więcej tłustych zwolnień? Jakoś tak to wszystko naturalnie przyszło.