news





the newest reviews

Reinfection

Breeding hate ___2018
Właśnie sobie uświadomiłem, że czekałem osiemnaście lat na chwilę, kiedy w moim odtwarzaczu zabrzmi drugi album tego monstrum z Przysuchy. To jedna z tych płyt wobec której miałem niesamowicie duże wymagania, własne wyobrażenia jak powinna brzmieć, i przede wszystkim miałem nadzieję, że dorówna przynajmniej swojej poprzedniczce. Nie bawiąc się dłużej w nikomu pewnie niepotr...





Conveyor

An Incarnated Restriction ___2018
Puławski duet zaskoczył mnie bardzo na plus. Młode chłopaki, ograniczony skład, a ścieżka stylistyczna którą obrali jest bardzo nieoczywista, odważna i wymagająca. Na swoim pierwszym materiale zaprezentowali 45 minut pokręconego, progresywnego death metalu utrzymanego produkcyjnie i kompozycyjnie w duchu starej szkoły - okolice wczesnych dokonań Meshuggah, Voivod, Atrocity, Atheist, ...





news

  • Nox Irae (fra) wydadzą swój debiut w Transcending Obscurity Records

    2018-02-22

    Indyjska Transcending Obscurity Records informuje o podpisaniu kontraktu z francuskim Nox Irae. Zespół ten powstał po rozpadzie Affliction Gate, którego dwóch członków zgadało się z muzykami z legendarnego, francuskiego Catacomb i w Nox Irae zaczęli grać staroszkolny death/thrash w klimatach z końca lat 80-tych (Hellhammer/Celtic Frost, Slayer, Sodom, Mantas/Death). Ich debiutancki album "Here The Dead Live" miał pierwotnie ukazać się nakładem niemieckiej Barbarian Wrath Records, ale po kolejnych problemach i opóźnieniach sprawę przejęła wreszcie Transcending Obscurity, która wcześniej współpracowała właśnie z Affliction Gate. Za okładkę odpowiada sam Chris Moyen, a ścisła data premiery jeszcze nie została określona.

    Poniżej do posłuchania dwa utwory:

     


    noxirae.bandcamp.com
    www.facebook.com/transcendingobscurityrecords
    www.tometal.com

    added by: Olo
    source: Transcending Obscurity Records

    Transcending Obscurity RecordsNox IraeAffliction GateCatacombChris Moyen


Reinfection

Czy damy radę wpasować się w panujące dzisiaj trendy tego nie wiem. Mam nadzieję, że tak i płyta zdoła troszkę namieszać i odbije się to echem w środowisku. Mam też nadzieję, że będziemy w stanie pokazać, że scena ma się dobrze i zachęcić innych do tego że warto coś robić mimo tego, że się mieszka daleko od siebie.

Nuclear Holocaust

Jest old school, bo nie zagraliśmy ani jednego oryginalnego dźwięku, kawałki są krótkie, jest w nich mnóstwo thrashu i punka, szczypta death metalu – to dla wielu będzie właśnie przepisem na grindcore, zmieniają się tylko proporcje. Nie boli nas ta łata, nie chce nam się też szukać innej.

Ulcer

Może dzięki uwielbieniu Dissection jest na Heading Below więcej melodii? Może za sprawą Testimony of Ancients znalazły się klawiszowe podkłady? Być może dlatego, że kochamy Autopsy jest więcej tłustych zwolnień? Jakoś tak to wszystko naturalnie przyszło.