news





the newest reviews

Undead

Redemption ___2016
Hiszpańsko/brytyjski kwartet Undead uraczył mnie kilka dobrych miesięcy temu swoją kolejną epką (tym razem na CD) i jestem z tego powodu równie szczęśliwy jak komisja Macierewicza ze znalezienia nowego dowodu na bombę w Tupolewie. W przypadku Undead mamy jednak prawdziwy, a nie urojony wybuch prosto w twarz czterema konkretnymi petardami, z których każda trwa niewiele ponad trzy minuty...





Rotheads

Sewer Fiends ___2018
Rotheads powstało jako poboczny projekt trójki muzyków eksperymentalnego doom/noise/stonerowego Keeng Ra'at. Tutaj jednak ich założeniem było granie stuprocentowego old school death metalu. Po dosyć obiecującym demo "Unfazed by Death" z kwietnia 2016 (które można sprawdzić na bandcampie zespołu), po kilku zmianach personalnych i po zagraniu paru koncertów - w tym najbardziej...





news

  • Aosoth (fra) - pierwszy singiel i szczegóły nowego albumu

    2017-09-21

    Nowy album francuskich black metalowców Aosoth nosi nazwę "V: The Inside Scriptures". Wydawnictwo ukaże się 17 listopada nakładem Agonia Records. Zespół ujawnił pierwszy utwór, "Her Feet Upon The Earth, Blooing The Fruits Of Blood":

     

    Aosoth jest projektem wokalisty i autora tekstów MkM (założyciela Antaeus). Zespół łączy black i death metal. W odróżnieniu od gwałtownego stylu Antaeus, muzyka Aosoth idzie w stronę dysharmonijnego i dusznego brzmienia. Autorem muzyki jest gitarzysta i producent Bst (The Order Of Apollyon, VI). Wspomnianym muzykom towarzyszą basista INRVI (założyciel VI) oraz drugi gitarzysta Saroth (Hell Militia / Temple Of Baal). Sesyjnym perkusistą zespołu jest T.

    Jak czytamy w notce prasowej - "V: The Inside Scriptures" to ostatni rozdział koncepcji zapoczątkowanej przez dwa poprzednie albumy studyjne, "III" oraz "IV: Arrow In Heart". Nowa płyta różni się od nich przede wszystkim ogólną atmosferą nagrań. Te ostatnie trwały około trzech lat i były wielokrotnie przerywane z powodu osobistych wydarzeń w życiu MkM oraz Bst. W pewnym momencie AOSOTH rozważali porzucenie prac nad albumem i rezygnację z jego wydania.  

    Perkusja została nagrana w Hybreed Studios (Temple Of Baal, Glorior Belli, VI), a wszystkie pozostałe instrumenty w BST Studios. W tym ostatnim odbył się również miks i mastering płyty. Autorem obrazu, który znalazł się na okładce, jest Benjamin A. Vierling (Nightbringer, Weapon). Za layout odpowiada Somnyum. Logo zespołu zostało przygotowane przez Erik'a Danielsson'a z Watain.

     

    Utwory:
    1. A Heart To Judge
    2. Her Feet Upon The Earth, Blooming The Fruits Of Blood
    3. The Inside Scriptures
    4. Premises Of A Miracle
    5. Contaminating All Tongues
    6. Silver Dagger And The Breathless Smile

    Formaty albumu:
    - Digipack CD.
    - Czarny winyl.
    - Transparentny winyl (limit 160 sztuk).
    - Biały winyl (limit 240 sztuk).
    - Biała i czarna koszulka.
    - Czarna bluza z zamkiem.
    - Pliki cyforwe.

    Przedsprzedaż:
    CD/LP/MERCH: agoniarecords.com/aosoth
    iTunes: radi.al/AOSOTH
    Bandcamp: agoniarecords.bandcamp.com/album/v-the-inside-scriptures

    Skład:
    MkM - wokal
    Bst - gitary
    INRVI - bass
    Saroth - dodatkowe gitary
    T. - perkusja (muzyk sesyjny)

    AOSOTH on-line:
    Facebook: www.facebook.com/aosoth/

    Agonia Records:
    Website: agoniarecords.com
    Webshop: tinyurl.com/agoniashop
    Facebook: facebook.com/agoniarecords
    Twitter: twitter.com/agoniarecords
    SoundCloud: soundcloud.com/agoniarecords
    Bandcamp: agoniarecords.bandcamp.com
    Instagram: instagram.com/agoniarecordsofficial
    YouTube: youtube.com/AgoniaRec

    added by: Olo
    source: Agonia Records

    AosothAgonia RecordsAntaeusBenjamin A. VierlingHybreed StudiosBST Studios


Nuclear Holocaust

Jest old school, bo nie zagraliśmy ani jednego oryginalnego dźwięku, kawałki są krótkie, jest w nich mnóstwo thrashu i punka, szczypta death metalu – to dla wielu będzie właśnie przepisem na grindcore, zmieniają się tylko proporcje. Nie boli nas ta łata, nie chce nam się też szukać innej.

Ulcer

Może dzięki uwielbieniu Dissection jest na Heading Below więcej melodii? Może za sprawą Testimony of Ancients znalazły się klawiszowe podkłady? Być może dlatego, że kochamy Autopsy jest więcej tłustych zwolnień? Jakoś tak to wszystko naturalnie przyszło.

Echoes of Yul

Granie w pojedynkę, miksowanie, itp. to trochę wymóg sytuacji w jakiej jestem kiedy trudno jest znaleźć kogoś nadającego na podobnych falach, ale są plusy: gram kiedy chcę, muzyka ma spójną wizję i nie idę na żadne kompromisy.