news





the newest reviews

Chaos Echœs

Mouvement ___2018
Śledzę ten zespół od samych ich początków, jeszcze pod szyldem Bloody Sign i kontakt z tymi Francuzami zawsze robił mi dobrze. Wprawdzie forma pierwszego długograja nagranego już po zmianie nazwy była dla mnie osobiście rozczarowująca, ale staram się zrozumieć zamysł; muzyków, którzy zapowiadali to jako pierwszą część z trzyczęściowego cyklu, gdzie “Transient”, jak sama ...





Betrayer

Scaregod ___2018
Wreszcie! Wreszcie w pełni godny następca genialnego “Necronomical Exmortis” - demo, które wyniosło Betrayer na top death metalowej sceny w naszym kraju i którego, w mojej ocenie nie pobili już ani na “Calamity”, ani tym bardziej powrotnym “Infernum in Terra” - obydwa skądinąd zajebiste albumy, ale albo każdemu odrobinę czegoś brakowało, albo czegoś było za dużo - nawet ...





news

  • Old School Festival za dwa tygodnie w Krakowie

    2015-04-03

    Dokładnie za dwa tygodnie, 17 kwietnia, w krakowskim klubie Fabryka odbędzie się impreza pod szyldem Old School Festival. W składzie dwie ekipy ze 'świętej trójcy polskiego heavy metalu lat 80-tych' - Kat & Roman Kostrzewski oraz Turbo. Na rozgrzewkę Betrayer, Kreon, 230 Volt i jeszcze jakiś band, który zostanie wyłoniony w konkursie, który przeprowadzi Krakowska Scena Muzyczna.

    KAT & Roman Kostrzewski, Turbo, Betrayer, Kreon, 230 Volt + support
    Fabryka, Zabłocie 23, Kraków
    17 kwietnia, otwarcie bram 16:30, start: 17:00
    Bilety: 60 zł – przedsprzedaż. Bilety kolekcjonerskie dostępne są w sklepie Knock Out Productions, Antycafe (Sławkowska 12), Kraków, Metal-Shop (Długa 17, Kraków), All (Mickiewicza 14, Katowice).
    Bilety systemowe Empik, Mediamarkt i Biletomat.pl
    70 zł - w dniu koncertu

    added by: Olo
    source: klub Fabryka

    Old School FestivalKat & Roman KostrzewskiTurboBetrayerKreon230 Volt


Reinfection

Czy damy radę wpasować się w panujące dzisiaj trendy tego nie wiem. Mam nadzieję, że tak i płyta zdoła troszkę namieszać i odbije się to echem w środowisku. Mam też nadzieję, że będziemy w stanie pokazać, że scena ma się dobrze i zachęcić innych do tego że warto coś robić mimo tego, że się mieszka daleko od siebie.

Nuclear Holocaust

Jest old school, bo nie zagraliśmy ani jednego oryginalnego dźwięku, kawałki są krótkie, jest w nich mnóstwo thrashu i punka, szczypta death metalu – to dla wielu będzie właśnie przepisem na grindcore, zmieniają się tylko proporcje. Nie boli nas ta łata, nie chce nam się też szukać innej.

Ulcer

Może dzięki uwielbieniu Dissection jest na Heading Below więcej melodii? Może za sprawą Testimony of Ancients znalazły się klawiszowe podkłady? Być może dlatego, że kochamy Autopsy jest więcej tłustych zwolnień? Jakoś tak to wszystko naturalnie przyszło.