news





the newest reviews

Supreme Carnage

Morbid Ways to Die ___2018
Niemiecki Supreme Carnage miele death metal wg. klasycznych, europejskich przepisów - ciężko przewalające się, motoryczne riffy, wyraźne linie melodyczne, głębokie, gardłowe growle i bezlitośnie gniotąca, masywna maszyna bębnów. Skojarzenia głównie z Gorefest, Hail of Bullets, ale też Centinex, Vader, Vomitory, współczesnym Asphyx, no i oczywiście Grave, od których, jak się wy...





Ataraxy

Where All Hope Fades ___2018
Trochę nieszczęśliwe jest według mnie opisywanie Ataraxy jako zespołu death/doom metalowego - znacznie bliższe prawdy byłoby określenie ich twórczości jako współczesny dark metal z death metalowymi korzeniami. O ile oczywiście przywiązujecie jakąkolwiek wagę do nomenklatury stylistycznej, bo sam zespół raczej nie wydaje się zawracać tym sobie głowy. Produkcje Hiszpanów są w ...





news

  • Immolation - enter studio

    2009-10-29
    Veteran death metallers IMMOLATION have entered Millbrook Sound Studios in New York with longtime producer Paul Orofino to begin recording their eighth album, due in early 2010 via Nuclear Blast Records.

    Commented the band: "This will be our sixth time visiting Millbrook Studios and we are really looking forward to the whole process.

    "Following the recording process here in Millbrook, we have decided to try something new for the mixing process, so we have enlisted the talents of Zack Ohren (DECREPIT BIRTH, SUFFOCATION, ALL SHALL PERISH). We are confident he will do an excellent job in giving a fresh new life to the IMMOLATION sound.

    IMMOLATION's seventh release, "Shadows in the Light", came out in May 2007 via Century Media Records. The CD was recorded at Millbrook Sound Studios with producer Paul Orofino.

    Along with bands like SUFFOCATION, INCANTATION and MORTICIAN, IMMOLATION is one of the all important forefathers of New York death metal. Not only has the band developed its musical capabilities over the years, but it has also become one of the most intense live acts in the industry.

    www.nuclearblast.de/added by: Wouter
    source: blabbermouth.net



Nuclear Holocaust

Jest old school, bo nie zagraliśmy ani jednego oryginalnego dźwięku, kawałki są krótkie, jest w nich mnóstwo thrashu i punka, szczypta death metalu – to dla wielu będzie właśnie przepisem na grindcore, zmieniają się tylko proporcje. Nie boli nas ta łata, nie chce nam się też szukać innej.

Ulcer

Może dzięki uwielbieniu Dissection jest na Heading Below więcej melodii? Może za sprawą Testimony of Ancients znalazły się klawiszowe podkłady? Być może dlatego, że kochamy Autopsy jest więcej tłustych zwolnień? Jakoś tak to wszystko naturalnie przyszło.

Echoes of Yul

Granie w pojedynkę, miksowanie, itp. to trochę wymóg sytuacji w jakiej jestem kiedy trudno jest znaleźć kogoś nadającego na podobnych falach, ale są plusy: gram kiedy chcę, muzyka ma spójną wizję i nie idę na żadne kompromisy.