news





the newest reviews

Reinfection

Breeding hate ___2018
Właśnie sobie uświadomiłem, że czekałem osiemnaście lat na chwilę, kiedy w moim odtwarzaczu zabrzmi drugi album tego monstrum z Przysuchy. To jedna z tych płyt wobec której miałem niesamowicie duże wymagania, własne wyobrażenia jak powinna brzmieć, i przede wszystkim miałem nadzieję, że dorówna przynajmniej swojej poprzedniczce. Nie bawiąc się dłużej w nikomu pewnie niepotr...





Conveyor

An Incarnated Restriction ___2018
Puławski duet zaskoczył mnie bardzo na plus. Młode chłopaki, ograniczony skład, a ścieżka stylistyczna którą obrali jest bardzo nieoczywista, odważna i wymagająca. Na swoim pierwszym materiale zaprezentowali 45 minut pokręconego, progresywnego death metalu utrzymanego produkcyjnie i kompozycyjnie w duchu starej szkoły - okolice wczesnych dokonań Meshuggah, Voivod, Atrocity, Atheist, ...





news

  • In Aeternum

    2006-12-10
    Swedish death/black metallers IN AETERNUM have completed work on a new mini-CD, entitled "Curse of Devastation", at Abyss Studios with producer Tommy Tägtgren. An early 2007 release via Pulverised Records is expected. According to the band, the new songs are "in the classic IN AETERNUM style . . . The rough solo parts sounds really cool, a bit like old-style MORBID ANGEL solos. The new guitar player Erik Kumpulainen is really giving his best while bending those insane tunes."

    According to a band update, they "are also in the planning stages for touring during spring 2007. Expect no mercy in the name of SATAN."

    IN AETERNUM recently parted ways with Agonia Records. The group earlier in the year announced the addition of Kumpulainen and bassist Claes Ramberg to the band's ranks.

    IN AETERNUM's fourth album, "Dawn of a New Aeon", was released last year via Agonia.

    www.inaeternum.com/added by: Wouter
    source: blabbermouth.net



Reinfection

Czy damy radę wpasować się w panujące dzisiaj trendy tego nie wiem. Mam nadzieję, że tak i płyta zdoła troszkę namieszać i odbije się to echem w środowisku. Mam też nadzieję, że będziemy w stanie pokazać, że scena ma się dobrze i zachęcić innych do tego że warto coś robić mimo tego, że się mieszka daleko od siebie.

Nuclear Holocaust

Jest old school, bo nie zagraliśmy ani jednego oryginalnego dźwięku, kawałki są krótkie, jest w nich mnóstwo thrashu i punka, szczypta death metalu – to dla wielu będzie właśnie przepisem na grindcore, zmieniają się tylko proporcje. Nie boli nas ta łata, nie chce nam się też szukać innej.

Ulcer

Może dzięki uwielbieniu Dissection jest na Heading Below więcej melodii? Może za sprawą Testimony of Ancients znalazły się klawiszowe podkłady? Być może dlatego, że kochamy Autopsy jest więcej tłustych zwolnień? Jakoś tak to wszystko naturalnie przyszło.