Imperator

Zasada tworzenia tematu - NAZWA ZESPOŁU + ewentualnie tytuł płyty lub inna treść jeżeli coś chcemy dodać.

Moderatorzy: Heretyk, Nasum, Sybir, Gore_Obsessed, ultravox

Regulamin forum
Tematy związane tylko z jednym zespołem lub jedną płytą. Wszelkie zbiorcze typu "América Latina Metal" lub "Najlepsza polska płyta thrash" itp. proszę zakładać w dziale "Dyskusje o muzyce metalowej"
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
uglak
mistrz forumowej ceremonii

Re: Imperator

23-05-2016, 22:13

IMP-|-OUS pisze:
manieczki pisze:Obrazek
To juz sie robi zalosne i nudne
zalosne w chuj!!!
przy tej nazwie to tez mocno ryzykowne, bo to podszywanie sie pod istniejaca (i raczej na pewno zarejestrowana) marke piwa. jablonowo, jak tylko bedzie chcialo, zarobi pare groszy ekstra

Obrazek
Guilty of being right
kenediusze
weteran forumowych bitew

23-05-2016, 22:16

Potwierdzone info z trzeciej ręki: ten browar to nie promocja zespołu ino prezent zrobiony kapeli przez Piwotekę, skądinąd z rzeczoną formacją bdb kolegów od serca.
Sytuacja jest pod kontrolą, można się rozejść.
Baton na tropach Yeti

You are just a
PART OF ME
Awatar użytkownika
uglak

23-05-2016, 22:22

no wlasnie niespecjalnie - bedzie mozna je nawet kupic wysylkowo -> " onclick="window.open(this.href);return false;
Guilty of being right
Awatar użytkownika
trup
Biały Weteran Forume Tańczący na Kurhanach Wrogów

24-05-2016, 11:48

Obrazek
Piwo „The Time Before Time” jest prawie gotowe. Oficjalna premiera 6-tego 6-tego 2016! Przewidujemy dwie przedpremiery:
w Łodzi Piwoteka Narodowa (3.06 – godz. 18.00) i Warszawie Stacja Grochów (4.06 – godz. 19.00). Będziemy tam (IMPERATOR & Browar Piwoteka)!
http://www.piwoteka.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
hO Aster Tor Pente - "Give Light and The People Will Follow."
„Kto poznał świat, znalazł trupa, a kto znalazł trupa, świat nie jest go wart” (logion 57)
Awatar użytkownika
aginsiak
w mackach Zła

24-05-2016, 16:32

Pewnie chujowe jak sam zespół
Awatar użytkownika
mysticcum
postuje jak opętany!

24-05-2016, 19:53

uglak pisze:Obrazek
To jeszcze robią? Ależ to było gówno...

A zamiast piwa przydałoby się jakieś tłoczone wznowienie Unholy Bible... Vol. 1 albo jakaś nowa składanka o podobnej zawartości. W moim egzemplarzu kupionym jakieś 12 lat temu w krakowskim Empiku (!) Circle of the Tyrants to jedno wielkie cykanie.
Awatar użytkownika
SOWIX666
postuje jak opętany!

24-05-2016, 20:01

aginsiak pisze:Pewnie chujowe jak sam zespół
Odwołaj to.
Awatar użytkownika
Triceratops

24-05-2016, 23:13

hehehe dobrze powiedziane :D
woodpecker from space
Awatar użytkownika
uglak

24-05-2016, 23:23

mysticcum pisze:To jeszcze robią? Ależ to było gówno.
robia czy nie robia - podszywanie sie jest mocno ryzykowne ;-)
Guilty of being right
Awatar użytkownika
hcpig

25-05-2016, 06:52

Pisałeś może do Infernal Death zine? Tam też głosili takie teorie :)
Yare Yare Daze
Awatar użytkownika
aginsiak
w mackach Zła

25-05-2016, 13:47

SOWIX666 pisze:
Odwołaj to.
Wybacz ,ale nie moge nie nazwac Imperatora chujowym ,bo taki jest w rzeczy samej. Ale Twój gust szanuje oczywiście.
Awatar użytkownika
aginsiak
w mackach Zła

Re:

25-05-2016, 13:50

roman pisze:Praca bębnów na "TTBT" zabija. Carol w tamtym czasie był dużo lepszym technikiem niż Docent, nie wiem jak gra dzisiaj i czy gra.
Zespół kultowy. "Necronomicon" rozpierdala, główny riff z "Eternal Might" zamiata mną po stokroć. ;) Mam ich materiał na LP i CD. Kiedyś jeszcze miałem parę rehów kiepskiej jakości.
Tak w ogóle: w przeszłości Łódź była zagłębiem zajebistych kapel jak choćby wspomniany Imperator, Neuroleprosy, Dark Opera czy Tenebris. A teraz? Teraz zostały tylko wspomnienia. ;)

Roman co Ty brałeś powiedz chopie......ale beka hahahaahah
Awatar użytkownika
Drone

25-05-2016, 22:52

Rozumiem zdrowy rewizjonizm, ale odbieranie znaku jakości tej płycie to kuriozum. Mankamenty tej płyty nie mają żadnego znaczenia dzisiaj.
Przegrana jest na wyciągnięcie ręki.
Awatar użytkownika
COFFIN

25-05-2016, 23:00

Też nie kumam. Postawiłbym prawie na równi z jedynką Armagedon, a byl czas, ze była i przewaga. Może Agnieszka to religijny wyznawca jednej, niepodważonej wielkości Vader, wtedy by się zgadzało.
'Come the Blessed Madness'
Awatar użytkownika
roman
zaczyna szaleć

31-05-2016, 21:36

Czesc :-)
Prosze mi tu nie wyciagac postow sprzed dziesieciu lat.
Awatar użytkownika
trup

05-06-2016, 19:05

Obrazek
hO Aster Tor Pente - "Give Light and The People Will Follow."
„Kto poznał świat, znalazł trupa, a kto znalazł trupa, świat nie jest go wart” (logion 57)
Awatar użytkownika
hcpig

23-06-2016, 19:08

‘The Time Before Time’ is such an apt title for a release which documents the time before Vader emerged as everyone’s favourite band from behind the Iron Curtain. If anything was ‘cvlt’ in late eighties’ Poland it was Imperator’s demo tapes, which my older and more discerning mate wouldn’t lend me, the sefish elitist bastard that he was. Then their debut album was released in 1991 and I managed to get hold of a copy of the original pressing. I remember being so excited about the LP that I nearly failed to notice how great ‘Morbid Reich’, which I laid my hands on at roughly the same time, was.

So you cannot blame me for how elated I was on noticing that I’d be the first to review such a gem. But only until I downloaded the album and listened to it a couple of times to jog my memory (what with the vinyl having been borrowed by some thieving bugger long ago, never to be seen again). How come I was so impressed by something so average and on the whole uninspired? I guess it was a case of having been enchanted by the packaging rather than the product itself. After all it was a self-financed album and Imperator were one of the first bands to prove it was actually possible to put out a quality release without selling out to Metal Mind Productions, which to every seasoned Polish metalhead was what Babylon is to Rastafarians. They made many of us believe our scene was being noticed elsewhere, nearly getting the album released by Deathlike Silence (but for Euronymous’ death…who knows?). Then there was the wicked black cover with the silver ornaments, the pentacle and the lyrics about all things dark and primordial…

So why does the music not live up to the band’s legend? Because it has aged really badly. It sounds dated even for 1991 and there isn’t enough to redeem it. The genre description in Metal Archives says ‘death metal’ but if you’ve never heard Imperator, imagine a cross between early Sarcofago and really early, ‘Abominations of Desolation’-era, Morbid Angel. Thus if I was to accept the label, I would have to add ‘proto-‘. Surely, there are some blastbeats and stop-start riffing but the guitar sound is unmistakably thrash metal and the vocals wouldn’t be out of place on early Sepultura releases. Don’t get me wrong , I love each of the aforementioned bands, it’s just that Imperator cannot better them in anything. They have less fire and spite than Sarcofago and Sepultura and less memorable riffs than Morbid Angel. I have never seen myself as having short attention span but after ‘Eternal Might’, which is admittedly a really good opener, marred only by the weird let’s-slow-down-to-recharge-the-batteries bridge, there are two or three half decent tracks I can just about remember and then…Snooore….er, what was I saying?

Yeah, most tracks are quite wearisome and seem overlong. However, there is some good news. The sound of the album is quite nice – murky, cold guitars and vocals have a lot of air around them, which makes them really menacing. Other bands from £ódŸ, like Pandemonium or Dark Opera used a similar sound to a great effect with much slower, doomier music. If you picture hell as a huge desolate space of ice and snow rather than a fiery pit, you might find the tone of ‘ The Time before Time’to your liking. Two last tracks which were recorded in 1993 and added on the CD re-issue sound considerably more latter-day death metal, but at the same time the drumming is sloppier and the overall sound less selective.

In conclusion, you probably should listen to it at least once, if you haven’t heard it before, just because it is a historic release. The chances you’ll fall in love with it are however slim, unless you are a tedious, dull and boring person yourself.
Yare Yare Daze
Awatar użytkownika
SATYROS
w mackach Zła

23-06-2016, 22:10

Drone pisze:Rozumiem zdrowy rewizjonizm, ale odbieranie znaku jakości tej płycie to kuriozum. Mankamenty tej płyty nie mają żadnego znaczenia dzisiaj.
To jest oczywiste!
Awatar użytkownika
uglak

23-06-2016, 23:21

trup pisze:Obrazek
czy to krakow? bo jak tak to chyba znam to sciane i przetestuje :)
Guilty of being right
Awatar użytkownika
Nerwowy
zahartowany metalizator

24-06-2016, 14:17

uglak pisze:
trup pisze:Obrazek
czy to krakow? bo jak tak to chyba znam to sciane i przetestuje :)
Wyrotowało już dawno pewnie.
De Mysteriis Dom Niggeriis
Slayer to kał i ogólnie rzecz biorąc beznadziejna kapela.
ODPOWIEDZ